Tomek Przyborowicz
Basista, muzyk sesyjny związany z trójmiejskim środowiskiem muzycznym. Studiował na Wydziale Jazzu i Muzyki Rozrywkowej Akademii Muzycznej w Katowicach. Obecnie kontynuuje naukę na Wydziale Dyrygentury Chóralnej, Edukacji Muzycznej i Rytmiki Akademii Muzycznej w Gdańsku, na kierunku Jazz i Muzyka Rozrywkowa. Czynnie angażuje się również w działalność pedagogiczną dzieląc się swoimi doświadczeniami i wiedzą z młodymi muzykami.
Na stałe związany z zespołami No Limits, Łyczacza, Mietek Blues Band.
Występował na wielu prestiżowych imprezach m.in. Festiwal Piosenki Polskiej w Opolu, Ladies Jazz Festival, Festiwal Filmów Fabularnych w Gdyni, East Coast Festival, Festiwal Bluesowy w Gdyni, Festiwal Piosenki Aktorskiej w Wrocławiu. Miał przyjemność grać u boku takich artystów jak m.in. Vadim Brodski, Maciej Sikała, Wojciech Staroniewicz, Leszek Możdżer, Waldemar Malicki, Brian Fentress, Jesper Tyden, Joanna Knitter, Weronika Korthals, zespołami Keepin' Tradition Jazz Quartet, Hevelius Brass,
Groovekojad, Ha-Dwa-O!, Apteka, Ziętek Band, Capella Gedanensis, orkiestra Teatru Muzycznego w Gdyni, orkiestra Teatru Maybe Theatre Company.
Brał udział w europejskiej trasie koncertowej musicalu La Belle Bizarre de Moulin Rouge produkowanej przez Gerhatz Gmbh - jednego z największych europejskich producentów musicali.
Jest basistą Big Bandu Akademii Muzycznej w Gdańsku pod dyr. Leszka Kułakowskiego oraz Big Bandu Jana Konopa. Jest laureatem I nagrody FORUM MŁODYCH 2006 zdobytej z kwintetem dętym Hevelius Brass.
W 2008 roku, wraz z zespołem No Limits wywalczył nagrodę Srebrnego Tukana na Festiwalu Piosenki Aktorskiej we Wrocławiu za wykonanie piosenki "Drzewo Mojej Matki". Płyta "30 Years Have Passed" nagrana z Mietek Blues Band została nominowana do nagrody Fryderyk 2010 w kategorii bluesowego albumu roku.
DYSKOGRAFIA:
No Limits - "Angela" (2007 EMI),
Teksty autora :
- Test gitary basowej Markbass JF1
- Test gitar basowych Aria Pro II STB, JET-B i IGB
- Test comba basowego Trace Elliot ELF 1x10 COMBO
- Test wzmacniacza i multiefektu basowego Markbass Multiamp
- Test komba basowego Ashdown ABM NEO C210
- Test wzmacniacza basowgo Ampeg SVT-3 PRO
- Test gitary basowej Sterling Ray 34 CA
- Test wzmacniacza basowego Ampeg V-4B
- Test wzmacniacza basowego Ashdown PiBass-240
- Test efektów MXR Bass Chorus Deluxe i Bass Fuzz Deluxe
- Test przedwzmacniacza Hartke Bass Attack VXL Tone Shaper
- Test wzmacniacza oraz kolumny Ampeg PF-350 & PF-210HE
- Twój pierwszy wzmacniacz basowy?
- Wielkie brzmienie małej głowy
- Test gitary basowej Sterling S.U.B. Ray4
- Przyzwoity Precel za niewielką kasę!
- Pomarańcze dla basisty?