Nowa aktualizacja oprogramowania Allen & Heath dla serii Qu
Allen & Heath wydał nowe oprogramowanie do swojej kompaktowej serii mikserów Qu dodając wiele nowych możliwości co znacząco powiększa i tak już nie małą funkcjonalność.
Poza wsparciem dla nowego miksera Qu-32 i audio racka AB168, w aktualizacji dodano grupy DCA, możliwość opisu kanałów, konfigurowalny patching dla stage boxów poprzez dSnake, ulepszony routing dla studyjnych programów do nagrań oraz dodatkową kontrolę MIDI dla przycisków użytkownika soft keys.
Dodane 4 Grupy DCA w mikserach Qu-16 i Qu-24 mogą zostać przypisane do tłumików w warstwie custom, natomiast w nowym Qu-32 zostały na stałe przyporządkowane do jednej z warstw.
Od teraz wszystkie kanały wejściowe, powroty efektów, mixy, DCA oraz grupy mutujące mają możliwość nadania nazwy, co również jest widoczne w aplikacji do zdalnej kontroli QuPad oraz mikserach osobistych ME-1. Ponadto, wszystkie wyjścia w zdalnym audio racku i wysyłki do miksera ME-1 są w pełni konfigurowalne dając elastyczność przy routingu sygnałów.
Wzbogacono również funkcjonalność dla studyjnych programów do rejestracji. Jako źródło kanału wejściowego dla Qu-Drive i USB można ustawić Insert Send lub Direct Out ułatwiając pracę zarówno live jak i w studiu. W nowej aktualizacji ekran MIDI posiada przyciski MIDI Machine Control do kontroli DAWa lub zdalnych urządzeń. Dodatkowo kontrolki MMC oraz nowe DAW Bank mogą zostać przypisane do konfigurowalnych przycisków soft keys do użytku ze sterownikiem DAW Control.
Pobierz Allen & Heath Qu Firmware v1.5 >>
To fantastyczne móc obserwować wielkie zainteresowanie naszymi mikserami z serii Qu oraz entuzjazm zadowolonych klientów używających Qu w szerokiej palecie zastosowań, od kościołów przez firmy rentalowe po domowe studia.
Najnowsza aktualizacja oprogramowania jest wypełniona nowinkami, które znacząco zwiększają zakres zastosowań zarówno na rynku studyjnym jak i live, stawiając rodzinę Qu w czołówce najlepszych kompaktowych mikserów cyfrowych.
Christian Luecke - Dyrektor sprzedaży i marketingu A&H