23 listopada 2006
00:00
Info
MIDI Salon Muzyczny ul. Dębowa 25
08-103 Siedlce
ROLAND C-190 Organy Klasyczne
ROLAND C-190 Organy Klasyczne
76 klawiszy do gry na dwóch klawiaturach
76-klawiszowa klawiatura stanowi najbardziej widoczną innowację, dzięki której użytkownik może korzystać z sekcji górnej i dolnej stosując funkcję Split. Ponadto, w ustawieniu “Swell to Great”, istnieje również możliwość użycia większej ilości wspaniałych brzmień w trybie layer.
Nowy generator brzmień o 128-głosowej polifonii
128-głosowa polifonia i ogromna ilość nowych brzmień organowych i orkiestrowych umożliwia uzyskanie rozmaitych kombinacji dźwiękowych. Dzięki możliwości przypisywania dynamicznych głosów zarówno do partii manuałowych i pedałowych, C-190 stanowi unikalną propozycję w porównaniu do innych instrumentów w swojej klasie.
Wszechstronne możliwości kombinacji brzmieniowych
- Ustawienie Swell-to-Great
Grający może wykorzystywać klawiaturę w całym zakresie 76 klawiszy dla partii pojedynczych i użyć organów klasycznych za pomocą łącznika Swell-to-Great. Wszystkie dźwięki mogą być na siebie wzajemnie nakładane.
- Symulacja dwóch manuałów
Sekcja Great może być przypisana do lewej części, a manuał Swell do prawej części, symulując grę na organach dwumanuałowych. Gdy dodamy partię basową, na ostatnich klawiszach po lewej stronie sekcji dolnej możemy nawet odgrywać wybrane nuty basowe.
Dwa manuały plus pedały basowe
Podłączając opcjonalny pedał, np PK-5A lub PK-25, możesz przekształcić C-190 w pełny zestaw organowy przypominający prawdziwe kościelne organy piszczałkowe.
Większe możliwości instrumentu dzięki brzmieniom orkiestrowym
Oprócz wysokiej jakości brzmień organowych, użytkownik może grać na każdym manuale oraz za pomocą pedału odpowiednimi brzmieniami orkiestrowymi. Efektem będzie niezwykle bogate i realistyczne wybrzmienie instrumentu.
Wysokiej jakości brzmienie i nieograniczone kombinacje
C-190 posiada 43 starannie dobrane brzmienia organów oparte na próbkach z biblioteki firmy Roland/Rodgers, zawierające sample historycznych organów kościelnych z Europy środkowej. 13 z nich można przywoływać w czasie rzeczywistym z poziomu panelu przedniego za pomocą 13 przełączników rejestrowych, natomiast pozostałe dźwięki mogą być przypisane do wybranych przełączników rejestrowych i w szybki sposób udostępnione.
14 brzmień orkestrowych można wybrać za pomocą wyznaczonych przełączników.
C-190 posiada funkcję Rekordera z kilkoma użytecznymi utworami dla różnych zastosowań.
Unikalna funkcja “Windchest Panning“
C-190 oferuje unikalną funkcję zwaną “Windchest Panning”, która reprodukuje warunki akustyczne istniejące w kościołach, symulując fizyczne ustawienie piszczałek dla każdej odgrywanej nuty. Dzięki tej nowej właściwości, możesz zmienić ustawienie systemu piszczałkowego poprzez naciśnięcie kilku przycisków, a następnie zapisanie ulubionego ustawienia w panoramie stereofonicznej.
Specyfikacja
C-190
Klawiatura (Manuały)
Liczba klawiszy
76
Przełączniki rejestrowe
15
Generatorł brzmień
128-głosowa polifonia
(256MB wave ROM)
Głosy
Głosy orkiestrowe
14
Całkowita ilość głosów organowych
43
Główne głosy organowe
13
Pozostałe głosy
30
Pistony
Pamięć Pistonów
4 Pamięci, 1 Bank Pamięci, przycisk Set, przycisk Cancel
Funkcje pozostałe
Voice by Voice Control
Przyciski Level, Tone
Windchest Panning
4
Efekty
Tremulant, Reverb
Transpozycja
- 5 ~ +6
Utwory Demonstracyjne
16
Ustawienia fabryczne
8
Złącza
Słuchawkowe x 2,
Wyjścia: L/Mono, R,
MIDI In/ Out
Moc wyjściowa
10W+10W z funkcją Digital Bass Enhancer
Pobór mocy
12V/3.5 A
Opcje
PK-25 lub PK-5A
Statyw KS-C-190
Pedał ekspresji
Pedał Pitch
Subbass 16’
Principalbass
16’
ViolonBass
16’
Octavebass
8’
Gedackt
8’
Bombarde
16’
Trumpet
8’
ChoralBass
4’
Clarine
4’
Manuał I Pitch
Principal
8’
Bourdon
8’
Spitzflöte
4’
Rohrflöte
4’
Principal
4’
Octave
2’
Waldflote
2’
Mixture IV
1 1/3’
Sesquialtera II
1 1/3’
Sifflet
1’
Trompete
8’
Regal
8’
Rohrschalmey
4’
Manuał II Pitch
Bourdon
8’
Flute
8’
Geigen Principal
8’
Gemshorn
8’
Viole Celeste II
8’
Salicional
8’
Gambe
16’
Praestant
4’
Koppelflote
4’
Fugara
4’
Quinte
2 2/3’
Doublette
2’
Kwinta
1 1/3’
Scharff III
1’
Vox Humana
8’
Fagott
16’
Krummhorn
8’
Hautbois
8’
Clarion
4’
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/roland-c-14059-min.webp)
76 klawiszy do gry na dwóch klawiaturach
76-klawiszowa klawiatura stanowi najbardziej widoczną innowację, dzięki której użytkownik może korzystać z sekcji górnej i dolnej stosując funkcję Split. Ponadto, w ustawieniu “Swell to Great”, istnieje również możliwość użycia większej ilości wspaniałych brzmień w trybie layer.
Nowy generator brzmień o 128-głosowej polifonii
128-głosowa polifonia i ogromna ilość nowych brzmień organowych i orkiestrowych umożliwia uzyskanie rozmaitych kombinacji dźwiękowych. Dzięki możliwości przypisywania dynamicznych głosów zarówno do partii manuałowych i pedałowych, C-190 stanowi unikalną propozycję w porównaniu do innych instrumentów w swojej klasie.
Wszechstronne możliwości kombinacji brzmieniowych
- Ustawienie Swell-to-Great
Grający może wykorzystywać klawiaturę w całym zakresie 76 klawiszy dla partii pojedynczych i użyć organów klasycznych za pomocą łącznika Swell-to-Great. Wszystkie dźwięki mogą być na siebie wzajemnie nakładane.
- Symulacja dwóch manuałów
Sekcja Great może być przypisana do lewej części, a manuał Swell do prawej części, symulując grę na organach dwumanuałowych. Gdy dodamy partię basową, na ostatnich klawiszach po lewej stronie sekcji dolnej możemy nawet odgrywać wybrane nuty basowe.
Dwa manuały plus pedały basowe
Podłączając opcjonalny pedał, np PK-5A lub PK-25, możesz przekształcić C-190 w pełny zestaw organowy przypominający prawdziwe kościelne organy piszczałkowe.
Większe możliwości instrumentu dzięki brzmieniom orkiestrowym
Oprócz wysokiej jakości brzmień organowych, użytkownik może grać na każdym manuale oraz za pomocą pedału odpowiednimi brzmieniami orkiestrowymi. Efektem będzie niezwykle bogate i realistyczne wybrzmienie instrumentu.
Wysokiej jakości brzmienie i nieograniczone kombinacje
C-190 posiada 43 starannie dobrane brzmienia organów oparte na próbkach z biblioteki firmy Roland/Rodgers, zawierające sample historycznych organów kościelnych z Europy środkowej. 13 z nich można przywoływać w czasie rzeczywistym z poziomu panelu przedniego za pomocą 13 przełączników rejestrowych, natomiast pozostałe dźwięki mogą być przypisane do wybranych przełączników rejestrowych i w szybki sposób udostępnione.
14 brzmień orkestrowych można wybrać za pomocą wyznaczonych przełączników.
C-190 posiada funkcję Rekordera z kilkoma użytecznymi utworami dla różnych zastosowań.
Unikalna funkcja “Windchest Panning“
C-190 oferuje unikalną funkcję zwaną “Windchest Panning”, która reprodukuje warunki akustyczne istniejące w kościołach, symulując fizyczne ustawienie piszczałek dla każdej odgrywanej nuty. Dzięki tej nowej właściwości, możesz zmienić ustawienie systemu piszczałkowego poprzez naciśnięcie kilku przycisków, a następnie zapisanie ulubionego ustawienia w panoramie stereofonicznej.
Specyfikacja
C-190
Klawiatura (Manuały)
Liczba klawiszy
76
Przełączniki rejestrowe
15
Generatorł brzmień
128-głosowa polifonia
(256MB wave ROM)
Głosy
Głosy orkiestrowe
14
Całkowita ilość głosów organowych
43
Główne głosy organowe
13
Pozostałe głosy
30
Pistony
Pamięć Pistonów
4 Pamięci, 1 Bank Pamięci, przycisk Set, przycisk Cancel
Funkcje pozostałe
Voice by Voice Control
Przyciski Level, Tone
Windchest Panning
4
Efekty
Tremulant, Reverb
Transpozycja
- 5 ~ +6
Utwory Demonstracyjne
16
Ustawienia fabryczne
8
Złącza
Słuchawkowe x 2,
Wyjścia: L/Mono, R,
MIDI In/ Out
Moc wyjściowa
10W+10W z funkcją Digital Bass Enhancer
Pobór mocy
12V/3.5 A
Opcje
PK-25 lub PK-5A
Statyw KS-C-190
Pedał ekspresji
Pedał Pitch
Subbass 16’
Principalbass
16’
ViolonBass
16’
Octavebass
8’
Gedackt
8’
Bombarde
16’
Trumpet
8’
ChoralBass
4’
Clarine
4’
Manuał I Pitch
Principal
8’
Bourdon
8’
Spitzflöte
4’
Rohrflöte
4’
Principal
4’
Octave
2’
Waldflote
2’
Mixture IV
1 1/3’
Sesquialtera II
1 1/3’
Sifflet
1’
Trompete
8’
Regal
8’
Rohrschalmey
4’
Manuał II Pitch
Bourdon
8’
Flute
8’
Geigen Principal
8’
Gemshorn
8’
Viole Celeste II
8’
Salicional
8’
Gambe
16’
Praestant
4’
Koppelflote
4’
Fugara
4’
Quinte
2 2/3’
Doublette
2’
Kwinta
1 1/3’
Scharff III
1’
Vox Humana
8’
Fagott
16’
Krummhorn
8’
Hautbois
8’
Clarion
4’
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/roland-c-14059-min.webp)
reklama
Może Cię zaciekawić: