8 maja 2006 14:34
Info AMBIT MUSIC ul. Przebendowskich 40 81-543 Gdynia

DigiTech Tone Driver"

Tone Driver(TM) Overdrive Distortion Założyliśmy, że skonstruowanie trzech efektów typu distortion będzie idealnym rozwiązaniem dla gitarzystów.
W każdym z tych efektów wykorzystano unikalną technologię DigiTech multidistortion, która pozwala na uzyskanie niemal nieskończonej palety brzmień znanych z dostępnych wszędzie pojedynczych efektów brzmieniowych distortion.
Te trzy efekty distortion to:

Metal Master(TM) - dla tych, którzy podczas koncertów preferują ostry head-banging,
Hod Rod - który cechuje się soczystym, ale równym rockowym zniekształceniem oraz
Tone Driver(TM) - dla gitarzystów, którzy żyją dla brzmienia overdrive crunch.
Każdy efekt posiada ogromny zakres brzmień różnych efektów distortion, które mogą być przekształcone w nową kombinację brzmieniową podczas obracania naszego unikalnego pokrętła Distortion Morph. To daje prawie nieskończoną gamę kombinacji. Teraz już nigdy więcej nie zostaniesz tylko z jednym typem efektu distortion w jednym urządzeniu.

Jednak to nie wszystko.
Znajdziesz tu dwa wyjścia - jedno będące typowym wyjściem efektu i drugie, z układem zaawansowanego modelowania kolumny głośnikowej, wykorzystywane przy bezpośrednim połączeniu do konsolety mikserskiej podczas występów na żywo lub pracy w studiu.
I na dodatek zamiast standardowego korektora barwy wprowadziliśmy nasz nowatorski korektor barwy spectral-contouring EQ, który oferuje o wiele szerszy zakres brzmień niż inne efekty distortion.

Tworzenie brzmień overdrive
Korektor barwy spectral-contouring
Wyjście efektu - normalne i z modelowaniem kolumny głośnikowej CIT(TM)

Tone Driver(TM) tworzy bogate zniekształcenie sygnału gitary w każdym wzmacniaczu gitarowym.
Tym, co odróżnia Tone Driver od innych efektów typu overdrive, jest dostępność w jednej obudowie znacznie szerszej palety brzmień overdrive i distortion. Wybranie różnych charakterystyk zniekształcenia sygnału w Tone Driver jest bardzo proste. Obracając jedynie gałką Morph możemy usłyszeć różne brzmienia overdrive m.in. charakterystyczne dla takich efektów jak: DOD 250, Ibanez TS-9 i Ibanez TS-808, a także wiele innych unikalnych brzmień, które znajdziemy gdzieś pośrodku.

Level - ta gałka służy do określenia głośności efektu.

Tone - ta gałka to specjalny korektor barwy Spectral Contouring. Korekcja odbywa się w szerszym zakresie częstotliwości, a efektem tego jest dokładniejsza kontrola brzmienia, niż w typowych korektorach barwy spotykanych w efektach kompaktowych.

Wyjścia
Efekty kompaktowe typu overdrive są zwykle zaprojektowane tak, że najlepsze brzmienie uzyskujemy podłączając je bezpośrednio do gniazda wejściowego wzmacniacza gitarowego. Podłączenie ich do miksera lub przedwzmacniacza słuchawkowego sprawia, że brzmią znacznie gorzej. W Tone Driver rozwiązano ten problem wprowadzając dwa gniazda wyjściowe: Normal i Mixer. Gniazdo normalne jest zalecane w przypadku podłączenia efektu bezpośrednio do gniazda wejściowego wzmacniacza gitarowego. Gniazdo miksera, które jest rozbudowane o unikalny układ emulatora kolumny głośnikowej DigiTech CIT™, jest zalecane w przypadku bezpośredniego połączenia do wejścia kanału miksera. Technologia CIT™ emuluje brzmienie gitarowej kolumny głośnikowej typu British 4×12.

Gain - ta gałka służy do określenia stopnia zniekształcenia sygnału.

Morph - ta gałka służy do przechodzenia pomiędzy różnymi charakterystykami overdrive distortion.

Korpus wykonany z solidnego metalowego odlewu.

Łatwa wymiana baterii.

Żywy żółty kolor obudowy

Kilka znakomitych ustawień gałki Morph
Korzystając z Tone Driver™ możesz uzyskać prawie nieskończoną paletę charakterystyk zniekształcenia. Poniżej znajdują się trzy ustawienia gałki Morph, które pomogą ci rozpocząć własne poszukiwania. Używając gałek Tone i Gain na pewno znajdziesz odpowiednie brzmienie dla siebie.



Wybór CIT(TM) - Cechy Emulatora Kolumny Głośnikowej
W odróżnieniu od innych efektów kompaktowych dostępnych na rynku, efekty serii DigiTech X posiadają opcję pracy wyjścia sygnału z włączonym emulatorem kolumny głośnikowej DigiTech CIT(TM) cechującym się pracą w całym zakresie audio. Emulator pozwala na uzyskanie charakterystyki brzmieniowej gitarowej kolumny głośnikowej typu British 4×12. Emulatora tego możemy użyć do zmiany charakterystyki brzmienia podczas gry bezpośrednio przez system nagłośnieniowy PA. Układ emulatora doskonale sprawdza się też w przypadku podłączenia efektów kompaktowych bezpośrednio do wejścia liniowego kanału miksera urządzenia rejestrującego lub do wzmacniacza słuchawkowego. Korzystając z emulatora CIT(TM) możemy podłączyć na przykład konkurencyjne efekty, szczególnie typu distortion, w naszym łańcuchu efektów przed Twoim efektem X Series, który ma włączony emulator kolumny głośnikowej CIT, a następnie wszystko bezpośrednio podłączyć do miksera lub przedwzmacniacza słuchawkowego. W takiej konfiguracji brzmienie powinno być znakomite. Włączenie emulatora kolumny głośnikowej CIT(TM) jest bardzo proste. Najpierw musimy połączyć wyjście Tone Driver(TM) z wejściem liniowym miksera lub wejściem przedwzmacniacza mikrofonowego. Następnie włączamy funkcję wyciszenia kanału (mute). Wówczas wciskamy i przytrzymujemy przełącznik nożny i włączamy zasilanie efektu. Przełącznik nożny przytrzymujemy jeszcze przez trzy sekundy. Ta procedura powoduje włączenie CIT. Następnie wyłączamy wyciszenie kanału miksera, uderzamy w struny gitary i możemy usłyszeć ciepłe brzmienie płynące z głośników lub słuchawek. Jeśli będziemy chcieli wyłączyć emulator kolumny głośnikowej (np. gdy chcemy podłączyć efekt do wzmacniacza gitarowego), to po prostu musimy wyłączyć i ponownie włączyć zasilanie efektu.

Efekty Kostki podłogowe

Gdzie kupić?

Digitech

Dystrybucja w Polsce:

Sklepy muzyczne > Digitech rozwiń listę sklepów

reklama
Copyright © INFOMUSIC 2016
Szanowny Czytelniku
 
 
Aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepsze materiały redakcyjne i udostępniać Ci coraz lepsze usługi, potrzebujemy zgody na lepsze dopasowanie treści marketingowych do Twojego zachowania. Poufność danych jest dla INFOMUSIC.PL niezwykle ważna i chcemy, aby każdy użytkownik portalu wiedział, w jaki sposób je przetwarzamy. Dlatego sporządziliśmy Politykę prywatności, która opisuje sposób ochrony i przetwarzania Twoich danych osobowych. 
 
 
25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO", "ORODO", "GDPR" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
 
Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
 
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Twoje dane osobowe, jest INFOMUSIC. Rejestr firm: INFOMUSIC z siedzibą w Gdańsku przy ul. Zielona 20/14  80-746 Gdańsk, Nr ewidencyjny: 112588, Numer VAT: NIP PL 584 2259505, REGON 192 886 210.  Szczegółowe informacje dotyczące administratorów znajdują się w naszej Polityce prywatności 
 
 
Jakie dane są przetwarzane ?
 
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez INFOMUSIC,w tym zapisywanych w plikach cookies, które są instalowane na naszych stronach przez nas oraz naszych Zaufanych Partnerów.
 
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych?
Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i doskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie. Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. 
 
Komu udostepniamy Twoje dane osobowe?
 
Twoje dane mogą być udostępniane w ramach grupy portali INFOMUSIC.PL. Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. 
 
Pełna treść w polityce prywatności
 
Gdzie przechowujemy Twoje dane?
Zebrane dane osobowe przechowujemy na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego („EOG”), ale mogą one być także przesyłane do kraju spoza tego obszaru i tam przetwarzane. 

 
Jakie masz prawa?
 
Prawo dostępu do danych:  
W każdej chwili masz prawo zażądać informacji o tym, które Twoje dane osobowe przechowujemy. Aby to zrobić, skontaktuj się z INFOMUSIC.PL– otrzymasz te informacje pocztą e-mail. 
 
Prawo do poprawiania danych: 
Masz prawo zażądać poprawienia swoich danych osobowych, jeśli są one niepoprawne, a także do uzupełnienia niekompletnych danych.  Jeśli masz konto w INFOMUSIC.PL lub konto portalach grupy INFOMUSIC.PL, możesz edytować swoje dane osobowe na stronie swojego konta. 
 
Szczegółowe informacje dotyczące Twoich praw znajdują się w Polityce prywatności 
 
Dlatego też proszę naciśnij przycisk „ZGADZAM SIĘ, PRZEJDŹ DO SERWISU" lub klikając na symbol "X" w górnym rogu tego oka, jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez ze mnie z Usług  INFOMUSIC, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, udostępnianych zarówno w wersji "desktop", jak i "mobile", w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych). Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać.
 
Pełny regulamin i Polityka prywatności znajduje sie pod poniższym linkiem. Prosimy o zapoznanie się z dokumentem. https://www.infomusic.pl/page/rodo 
 
Zgadzam się, przejdź do serwisu Nie teraz