Druga edycja spotkania z dealerami ADJ Group - Kluczbork 2013
24 października 2013 to jedna z ważniejszych dat dla przedstawicielstwa firmy American DJ w Polsce. 24-go października odbyła się druga już edycja ADJ Dealer Meeting.
ADJ Deeler Meeting to coroczne spotkania polskich przedstawicieli American DJ, American Audio czy Elation z dilerami tych marek w sklepach całej Polski. Na spotkanie zaproszono również firmy eventowe oraz rentalowe, które korzystają z rozwiązań tych marek. Spotkanie odbywa się w Kluczborku na Opolszczyźnie.
Tegoroczna, druga edycja to zerwanie z minimalizmem i próba maksymalnego naprężenia muskułów przez organizatorów wydarzenia. Na ogromnej hali kluczborskiego OSIR-u rozstawiono ogromną scenę, na której dominowało oświetlenie marki Elation oraz American DJ. Poniżej rozstawiono ogromne nagłośnienie marki American Audio. Scena była pokazem możliwości firmy w eventowym boju. Oprócz wyreżyserowanego pokazu nagłośnienia i oświetlenia na scenie odbyły się pokazy turntablizmu (DJ Gawron) mini set z muzyką house (Noise Project) oraz mini recital zespołu w składzie Danuta Gajewska i Piotr Bocianek. Te elementy miały pokazać odwiedzającym jak dobrze spisuje się wystawione nagłośnienie American Audio.
Po obu stronach hali rozstawiono stoły, a na nich pozostałe produkty A.D.J. Supply Europe B.V., które dealerzy mogli dotykać i testować do późnych godzin nocnych. W obwodzie byli także przedstawiciele tychże marek, którzy cały czas służyli pomocą. Nie zabrakło również sekcji z kanapami i stolikami, przy których można było dyskutować o kondycji naszego muzyczno-oświetleniowego rynku, ale także dokonać ciekawych zakupów, ponieważ organizatorzy przygotowali na tę okazję wiele ciekawych promocji.
ADJ Dealer Meeting w naszej ocenie
To spotkanie było niesamowite. Niewiele jest firm na polskim rynku, które w ten sposób traktują swoich klientów i w ten sposób prezentują swoje możliwości. Spotkanie zrobiło na nas i na odwiedzających niemałe wrażenie, ponieważ rozmach i jakość przedstawienia stało na najwyższym poziomie. Od początku do końca spotkania dało się odczuć, że klient i prezentowany sprzęt są najważniejsi. Żadnych półśrodków - albo jest coś zrobione dobrze, albo wcale.
Wspomniane wcześniej prężenie muskułów przez organizatorów zadziałało. Wspomnienia po pierwszej edycji minęły bezpowrotnie, a sama formuła spotkania przypominała trochę mini targi, na których odnalazłby się każdy. Może formuła minitargów otwartych dla każdego to powinien być kolejny krok?
Spotkania z dealerami to coraz popularniejsza forma kontaktu dystrybutorów z sprzedawcami detalicznymi lub firmami eventowymi. W kraju, gdzie na dobrą organizację targów muzycznych nie można liczyć przyszła pora na indywidualne podejście do klienta. Tu wszystko jest na miejscu. Można zaoferować cały swój asortyment, a nie wspomagać się wyłącznie katalogami. I tak było w Kluczborku 24-go października. Jeśli tak mają wyglądać spotkania z dealerami to my jesteśmy zdecydowanie na tak.
Pokaz możliwości nagłośnienia i oświetlenia:
Fotogaleria: