16 marca 2009
10:00
Info
Interton Classic Adama Mickiewicza 19
81-379 Gdynia
Musikmesse Frankfurt ul. Bohdanowicza 21 lok. 21
02-127 Warszawa
WNAMM09: Ibanez prezentuje dwa nowe efekty gitarowe
Ciesząca się niesłabnącą popularnością rodzina efektów Tone-Lok rozszerzyła się na początku tego roku o kolejny phaser. Drugą propozycją Ibaneza na rok 2009 jest flanger sygnowany przez Paula Gilberta.
AP7 Analog Phaser
W serii Tone-Lok ukazały się dotychczas efekty PH7 Phaser i bardziej rozbudowany PM7 Phase Modulator. O ile jednak poprzednie phasery oferowały brzmienia raczej nowoczesne, to tym razem Ibanez robi ukłon w stronę „konserwatywnej” części gitarzystów. W pełni analogowy AP7 nadaje dźwiękowi gitary ciepłego, vintage’owego zabarwienia. Tylko trzy potencjometry: Speed, Depth i Feedback pozwalają łatwo i szybko regulować parametry efektu w celu ustawienia odpowiedniego brzmienia. Oprócz tego do dyspozycji jest także dodatkowy przełącznik, który znacznie rozszerza możliwości efektu oferując trzy tryby pracy phasera – 4,6 i 8 stopniowy. AP7 to urządzenie proste w obsłudze, a jednocześnie bardzo funkcjonalne.
AF2 Airplane Flanger
Steve Vai współpracował z Ibanezem przy tworzeniu autorskiego podwójnego przesteru Jemini Distortion. Tym razem do warsztatu zagoniony został inny długoletni endorser Ibaneza – Paul Gilbert. Powstały pod jego okiem (i uchem) AF2 Airplane Flanger to również dwa efekty w jednej kostce. Tryb „Taxi” oferuje tradycyjne brzmienie efektu modulacyjnego typu flanger. Do jego regulacji służą cztery potencjometry: Manual, Speed, Range, Enhance. Oprócz tego AF2 pozwala przełączyć się na tryb „Takeoff”, w którym przy pomocy oddzielnego pokrętła Speed można osiągnąć oryginalne, wykręcone dźwięki – „crazy flange”, z których znany jest właśnie Paul Gilbert. Całość zamknięta jest w pancernej metalowej obudowie wykończonej w stylu retro.
AP7 Analog Phaser
![[img:1]](/img/artykuly/zdjecia/ibanez-ap7-af2-24577-min.webp)
W serii Tone-Lok ukazały się dotychczas efekty PH7 Phaser i bardziej rozbudowany PM7 Phase Modulator. O ile jednak poprzednie phasery oferowały brzmienia raczej nowoczesne, to tym razem Ibanez robi ukłon w stronę „konserwatywnej” części gitarzystów. W pełni analogowy AP7 nadaje dźwiękowi gitary ciepłego, vintage’owego zabarwienia. Tylko trzy potencjometry: Speed, Depth i Feedback pozwalają łatwo i szybko regulować parametry efektu w celu ustawienia odpowiedniego brzmienia. Oprócz tego do dyspozycji jest także dodatkowy przełącznik, który znacznie rozszerza możliwości efektu oferując trzy tryby pracy phasera – 4,6 i 8 stopniowy. AP7 to urządzenie proste w obsłudze, a jednocześnie bardzo funkcjonalne.
AF2 Airplane Flanger
![[img:2]](/img/artykuly/zdjecia/ibanez-ap7-af2-29016-min.webp)
Steve Vai współpracował z Ibanezem przy tworzeniu autorskiego podwójnego przesteru Jemini Distortion. Tym razem do warsztatu zagoniony został inny długoletni endorser Ibaneza – Paul Gilbert. Powstały pod jego okiem (i uchem) AF2 Airplane Flanger to również dwa efekty w jednej kostce. Tryb „Taxi” oferuje tradycyjne brzmienie efektu modulacyjnego typu flanger. Do jego regulacji służą cztery potencjometry: Manual, Speed, Range, Enhance. Oprócz tego AF2 pozwala przełączyć się na tryb „Takeoff”, w którym przy pomocy oddzielnego pokrętła Speed można osiągnąć oryginalne, wykręcone dźwięki – „crazy flange”, z których znany jest właśnie Paul Gilbert. Całość zamknięta jest w pancernej metalowej obudowie wykończonej w stylu retro.
więcej: www.ibanez.com
reklama