25 stycznia 2009
00:00
Info
Guitar Heaven ul. Wilczak 15
61-623 Poznań
Suhr Badger 18W Combo
Badger jest pierwszym z wielu wzmacniaczy marki Suhr nastawionym na przyszłość.
Prawie rok znajdował się w fazie projektowania, a sama jego koncepcja w umyśle Johna Suhra pojawiła się już dużo wcześniej. Badger jest owocem miłości, a także krystalizacji wizji najdoskonalszego wzmacniacza małej mocy, opartego wyłącznie na lampach. Z pomocą lamp EL84 końcówka mocy Badgera produkuje wyjątkowo brytyjską barwę, jednakże brzmi on lepiej niż jakikolwiek klasyczny wzmacniacz z najlepszych dla przemysłu lat w Wielkiej Brytanii.
Wzmacniacz Suhr Badger posiada wyjątkowe brzmienie, na które składa się bardzo szeroki zakres dźwięków. Poczynając od barw czystych, a na przesterowanych kończąc, jest ono niespotykane w sprzęcie tej klasy. Ta mała bestia oferuje niesamowitą elastyczność dzięki dodatkowej kontroli przesterowania, ponadto, dzięki funkcji skalowania mocy, oferuje brzmienie rozkręconego maksymalnie wzmacniacza już przy niskich poziomach głośności, a także buforowaną lampowo pętlę efektów.
Czarna obudowa
18 watów, 2 lampy EL84
Funkcja skalowania mocy
Jednokanałowy
Od ciepłych, trójwymiarowych, ktystalicznie czystych barw, z zaskakującą ilością powietrza jak na wzmacniacze takiej mocy, do zadziornie dzwoniących dźwięków na krawędzi przesterowania, które są niezwykle podatne na dynamikę kostkowania; do słodkich, bluesowych, przesterowanych dźwięków solowych; do szerokich i otwartych brzmieniowo barw rytmicznych, idealnych do grania klasycznych rockowych riffów; do soczystych i tłustych dźwięków gitary prowadzącej, z odpowiednio długim wybrzmiewaniem pojedyńczych nut w klasycznym rocku, jak i w fusion, Badger gwarantuje to wszystko z niezwykłą mocą, charakterem i wysoką jakością. Wystarczy posłuchać, aby uwierzyć.
Badger brzmi głośno, naprawdę głośno. Podłącz tego małego potwora do paczki 4x12 i nie uwierzysz, że tak szerokie brzmienie sceniczne tego wzmacniacza pochodzi od tak małej końcówki mocy. Sprzęt małej mocy zwykle jest cichy, ale nijak ma się to do Badgera; bestia ta gra tak głośno, jak większość 50 i 100 watowych głów bez przesadnej ilości basu i innych tego typu cech dużych wzmacniaczy.
Badger może działać w 3 różnych trybach, w zależności od różnych muzycznych sytuacji i potrzeb. Pierwszym jest tryb non-master-volume. Jeśli potencjometry przesteru i mocy z lewej strony przedniego panelu są maksymalnie rozkręcone, znaczy to, że potencjometr kontroli gainu po prawej jest również potencjometrem głośności. Korekcja graficzna działa normalnie.
To jest maksymalne uproszczenie, takie samo, jak w słynnych wzmacniaczach typu non-master. Świetnie się nadaje do gry w małych klubach i innych miejscach, gdzie dobrze jest pozwolić końcówce mocy na generowanie odpowiedniej barwy. Drugi tryb pracy Badgera uruchamiamy, gdy pozwolimy sobie na zmianę ustawień potencjometru przesterowania. Wtedy reguluje on ilość sygnału przesyłaną do końcówki mocy, która to przekształca się tylko w ustawianie poziomu głośności. Pokrętło gain funkcjonuje teraz jako kontrola sygnału w przedwzmacniaczu. Ten tryb jest bliski trybowi "master volume" wszystkich nowoczesnych wzmacniaczy gitarowych produkowanych obecnie. Trzeci tryb korzysta z unikalnej i niesamowicie efektywnej funkcji skalowania mocy. Teraz, pokrętło przesteru dodatkowo kontroluje ilość gainu, a potencjometr mocy wpływa na ogólną głośność. Przy odpowiednim ustawieniu obydwóch potencjometrów, można dostać mocny lampowy przester od umiarkowanych, do nawet sypialnianych poziomów głośności z całkowicie klarownym brzmieniem, bez zgniecionej kompresji większości tłumików. Dzięki Badgerowi, masz całkowitą kontrolę nad barwą i głośnością zaczynając od klubów, poprzez kościoły, garaże, nagrywanie w domu, a na ćwiczeniu gry późnymi wieczorami kończąc.
Funkcja skalowania mocy, na licencji London Power, obniża moc docierającą do końcówki mocy, pozwalając lampom mocy odetchnąć. Lampy te pracują w niższych temperaturach i nie są aż tak obciążane w porównaniu z obciążeniem głośnika podczas, gdy wciąż pozostaje interakcja pomiędzy lampami i głośnikami. Ta technologia pozwala mocy wyjściowej wzmacniacza na spadek ze 100% do mniej niż 1%, jednakże niezbędne są modyfikacje w układzie zasilającym.
W przeciwieństwie do zewnętrznych tłumików, które interferują na linii wzmacniacz-głośnik, funkcja skalowania mocy nie wpływa na powyższe połączenie. Również długość życia lamp znacznie się wydłuża. Dźwięk, który otrzymujesz, jest bardziej klarowny, mniej zgnieciony, z naturalną i przyjemną kompresją, po prostu płynie z lamp. Dodaj pętlę efektów ze stałym poziomem sygnału wyjściowego, zarówno z efektami podłogowymi, jak i rackowymi, a dostaniesz wszechstronny kombajn brzmieniowy, przygotowany na różne okoliczności i sytuacje.
Tak brzmi ten wzmacniacz z kolumną Divided by 13 i gitarą Suhr Classic Strat w rękach Petera Thorna (Chris Cornell - [ex Soundgarden Audioslave], Jewel, Courtney Love).
Prawie rok znajdował się w fazie projektowania, a sama jego koncepcja w umyśle Johna Suhra pojawiła się już dużo wcześniej. Badger jest owocem miłości, a także krystalizacji wizji najdoskonalszego wzmacniacza małej mocy, opartego wyłącznie na lampach. Z pomocą lamp EL84 końcówka mocy Badgera produkuje wyjątkowo brytyjską barwę, jednakże brzmi on lepiej niż jakikolwiek klasyczny wzmacniacz z najlepszych dla przemysłu lat w Wielkiej Brytanii.
Wzmacniacz Suhr Badger posiada wyjątkowe brzmienie, na które składa się bardzo szeroki zakres dźwięków. Poczynając od barw czystych, a na przesterowanych kończąc, jest ono niespotykane w sprzęcie tej klasy. Ta mała bestia oferuje niesamowitą elastyczność dzięki dodatkowej kontroli przesterowania, ponadto, dzięki funkcji skalowania mocy, oferuje brzmienie rozkręconego maksymalnie wzmacniacza już przy niskich poziomach głośności, a także buforowaną lampowo pętlę efektów.
Czarna obudowa
18 watów, 2 lampy EL84
Funkcja skalowania mocy
Jednokanałowy
Od ciepłych, trójwymiarowych, ktystalicznie czystych barw, z zaskakującą ilością powietrza jak na wzmacniacze takiej mocy, do zadziornie dzwoniących dźwięków na krawędzi przesterowania, które są niezwykle podatne na dynamikę kostkowania; do słodkich, bluesowych, przesterowanych dźwięków solowych; do szerokich i otwartych brzmieniowo barw rytmicznych, idealnych do grania klasycznych rockowych riffów; do soczystych i tłustych dźwięków gitary prowadzącej, z odpowiednio długim wybrzmiewaniem pojedyńczych nut w klasycznym rocku, jak i w fusion, Badger gwarantuje to wszystko z niezwykłą mocą, charakterem i wysoką jakością. Wystarczy posłuchać, aby uwierzyć.
Badger brzmi głośno, naprawdę głośno. Podłącz tego małego potwora do paczki 4x12 i nie uwierzysz, że tak szerokie brzmienie sceniczne tego wzmacniacza pochodzi od tak małej końcówki mocy. Sprzęt małej mocy zwykle jest cichy, ale nijak ma się to do Badgera; bestia ta gra tak głośno, jak większość 50 i 100 watowych głów bez przesadnej ilości basu i innych tego typu cech dużych wzmacniaczy.
Badger może działać w 3 różnych trybach, w zależności od różnych muzycznych sytuacji i potrzeb. Pierwszym jest tryb non-master-volume. Jeśli potencjometry przesteru i mocy z lewej strony przedniego panelu są maksymalnie rozkręcone, znaczy to, że potencjometr kontroli gainu po prawej jest również potencjometrem głośności. Korekcja graficzna działa normalnie.
To jest maksymalne uproszczenie, takie samo, jak w słynnych wzmacniaczach typu non-master. Świetnie się nadaje do gry w małych klubach i innych miejscach, gdzie dobrze jest pozwolić końcówce mocy na generowanie odpowiedniej barwy. Drugi tryb pracy Badgera uruchamiamy, gdy pozwolimy sobie na zmianę ustawień potencjometru przesterowania. Wtedy reguluje on ilość sygnału przesyłaną do końcówki mocy, która to przekształca się tylko w ustawianie poziomu głośności. Pokrętło gain funkcjonuje teraz jako kontrola sygnału w przedwzmacniaczu. Ten tryb jest bliski trybowi "master volume" wszystkich nowoczesnych wzmacniaczy gitarowych produkowanych obecnie. Trzeci tryb korzysta z unikalnej i niesamowicie efektywnej funkcji skalowania mocy. Teraz, pokrętło przesteru dodatkowo kontroluje ilość gainu, a potencjometr mocy wpływa na ogólną głośność. Przy odpowiednim ustawieniu obydwóch potencjometrów, można dostać mocny lampowy przester od umiarkowanych, do nawet sypialnianych poziomów głośności z całkowicie klarownym brzmieniem, bez zgniecionej kompresji większości tłumików. Dzięki Badgerowi, masz całkowitą kontrolę nad barwą i głośnością zaczynając od klubów, poprzez kościoły, garaże, nagrywanie w domu, a na ćwiczeniu gry późnymi wieczorami kończąc.
Funkcja skalowania mocy, na licencji London Power, obniża moc docierającą do końcówki mocy, pozwalając lampom mocy odetchnąć. Lampy te pracują w niższych temperaturach i nie są aż tak obciążane w porównaniu z obciążeniem głośnika podczas, gdy wciąż pozostaje interakcja pomiędzy lampami i głośnikami. Ta technologia pozwala mocy wyjściowej wzmacniacza na spadek ze 100% do mniej niż 1%, jednakże niezbędne są modyfikacje w układzie zasilającym.
W przeciwieństwie do zewnętrznych tłumików, które interferują na linii wzmacniacz-głośnik, funkcja skalowania mocy nie wpływa na powyższe połączenie. Również długość życia lamp znacznie się wydłuża. Dźwięk, który otrzymujesz, jest bardziej klarowny, mniej zgnieciony, z naturalną i przyjemną kompresją, po prostu płynie z lamp. Dodaj pętlę efektów ze stałym poziomem sygnału wyjściowego, zarówno z efektami podłogowymi, jak i rackowymi, a dostaniesz wszechstronny kombajn brzmieniowy, przygotowany na różne okoliczności i sytuacje.
Tak brzmi ten wzmacniacz z kolumną Divided by 13 i gitarą Suhr Classic Strat w rękach Petera Thorna (Chris Cornell - [ex Soundgarden Audioslave], Jewel, Courtney Love).
reklama